- მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას ინგლისური და ქართულენოვანი წყაროებიდან დაბინძურებული ჰაერის შესახებ,
- მიმართავენ კომპეტენტურ პირებს (ქიმიკოსებს)თუ როგორი ჰაერით ვსუნთქავთ.
- გამოკითხვის შედეგების მიხედვით გაანალიზებენ მიღებულ შედეგებს,
- გააკეთებენ დასკვნებს,
- გააკეთებენ მიზნობრივ პრეზენტაციას.
მასწავლებმა მოსწავლეებთან სამუშაოდ აარჩია ძალზედ აქტუალური თემა,კარგად და საინტერესოდ ჩამოაყალიბა მიზნები,რაშიც გამოვლინდა ჯგუფური მუშაობისა და კომუნიკაციის დადებითი მხარეები,
ОтветитьУдалитьძალიან მომეწონა, იზა, შენს მიერ წარმოდგენილი პროექტის სასწავლო მიზნები.
ОтветитьУдалитьთემა ძალიან აქტუალურია.პიდაპირ აისახება ჩვენი და მომავალი თაობის ჯანმრთელობაზე.კარგია, რომ მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთვებიან ამ პროექტში და სერიოზულად გაანალიზებენ და ჩაუღრმავდებიან ამ პრობლემას.იმედია ამ პროექტის საშუალებით მომავალში ბევრ რამეს სხვა თვალით შეხედავენ. კარგი იქნებოდა დაემზადებინათ ამ თემაზე ბუკლეტები და დაერიგებინათ მოსახლეობაში.
ОтветитьУдалить